runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



måndag 6 december 2010

* INSETT

Jag har insett att vi behöver en till...
Fast jag sagt att jag ville inte flytta så pass långt bort så vi skulle behöva en till.
Att jag ville bo så jag kunde pendla till jobb eftersom jag jobbar mitt i den dyra-parkerings-smeten.
Men nu måste vi. Det tar för lång tid. Att ta mig med 2 barn till dagis o sen vidare för att ta bussen.
O jag e ju knappast känd för att vara ute i god tid, eller tids-realist...
Men det är nått konstigt. Minuterna går dubbelt om inte trippelt så snabbt på morgonen!! :-o

Men snart hoppas jag att vi ha en ny liten penga-slukare utanför huset!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni hittar något prisvärt i veckan!
    Vi hade också haft 2 bilar om manken inte haft jobbe-bil!

    SvaraRadera
  2. Tänkte mest se om jag kunde kommentera utan att det bryts?! För nu går det fan inte att hitta "nytt inlägg" genom mobilen! Grr

    SvaraRadera
  3. Tänkte mest se om jag kunde kommentera utan att det bryts?! För nu går det fan inte att hitta "nytt inlägg" genom mobilen! Grr

    SvaraRadera