runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



onsdag 15 december 2010

* TRADITIONER?

Jag älskar traditioner... Jag vill gärna att det ska vara likadant varje år, runt högtiderna iaf!
En av sakerna är det årliga julbaket. Kolor, pepparkakor, Leila´s rocky-road, popcorn-choklad, en stor o välpyntat jultårta (till Lille jul-afton), o ett övertäckt pepparkaks-hus o en massa annat borde vara en självklarhet...

Men vette fan om jag orkar i år! Jag har ingen lust helt enkelt!!
Idag blev det dock pepparkaks-bak hela familjen. Men det va inte så mycket för pepparkakorna utan mer som sysselsättning för barnen.
Men detta året får kanske vara det året då det va ett undantag?


Eller så kanske jag slänger ihop lite rocky-road tills vår julavslutning på jobbet på tis...?


(när jag hade bak-lusten... :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar