runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



lördag 18 december 2010

* BLÄ!!

Började detta inlägget med lite kräk... om både det ena o det andra, men bestämde mig för att sudda ut det o börja om.
Måste försöka vara positiv (även om det är jäkligt svårt just nu), men det blir väl knappast bättre av att vara negativ?
Ok, jag får försöka ploga mig fram med cykel o cykelkärra o stå o frysa häcken av mig vid busshåll-platsen ytterligare några dagar. Funderar på att skicka bort dottern till mormor i några dagar, så vi kan få en andnings-paus. Svärmor kanske vaknar upp o slutar tänka på sig själv...
O tanken på att råna en bank har dykt upp... MEN... Det blir väl bättre snart??
Bilen (denna eller en annan??) bli väl min NÅN dag??
Dottern kanske får ett anti-gnäll-piller av jultomten?
Kanske vinner vi på Triss (eller bara kommer i kapp nån gång snart!)?
KANSKE överlever jag detta året, o det blir ljusare 2011??
Snart e det jul o det verkar faktiskt bli en vit sådan.
Jul med familjen o nyår med goda vänner. Vi är friska (hmm?!) o jag trivs på mitt jobb. Mannen trivs på sitt, o barnen har roligt på dagis. Vi har flyttat o har äntligen större o en trädgård (även om det kliar i renoverings- o styling-fingrarna...)
Så vad klagar jag på egentligen??
Livet ska väl vara lite upp o ner? Dans på rosor, med några taggar kvar...?

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar