runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



tisdag 30 november 2010

* TIDSFÖRDRIV??

Just nu åker jag buss till jobbet... o det tar sin lilla tid. Istället för 35 min, så tar det 50-55 min.
Men jag e glad att jag har internet i mobilen. Kan ju läsa o kommentera en massa på facebook.
Hade dock gärna bloggat lite oxå, för när man sitter på en buss, o nyss stressat med 2 barn till dagis, o får sitta i lugn o ro. Ja, då kommer en massa tankar upp i huvudet...
Men... o då kommer jag till mitt stora men... Jag loggas fan ut hela tiden!!
Kommer in, ibland automatisk. Väljer "nytt inlägg"... kan skriva rubrik, men inte text... o sen loggas hela internet ut!! :-o
Jävligt störigt iaf!!
O på kvällarna e jag oftast för trött...
Så nu har jag skrivit ett inlägg om att jag inte kan skriva ett inlägg!! Haha...
Har intresseklubben antecknat??

:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar