runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



måndag 27 december 2010

* SENASTE

Ja, det har ju varit fullt upp. Men när jag tänker efter så minns jag knappt vad vi gjort... Förutom julen, julen igen o sen ännu en jul!
Skottat snö har man ju gjort en del, men även träffat goda vänner.
Lille julafton blev inställt pga av att några släktingar (som skulle vara chaufförer) inte fick ut sin bil från parkeringen, så då kom min barndoms kompis Madde hit med sin lilla Emma på pannkaksfika istället...
Igår va jag på bio med Susanne o våra döttrar, o tog sen en fika på Davidshalls Torg.
Idag har det bakats o fått besök av Erika o hennes Fabian. Barnen har lekt o busat o vi har försökt ha ett sammanhängande samtal.
O imorgon ska jag ha halva gamla dagis-maffian här på lunch... Men dottern har varit lite hängig ikväll, så hoppas det inte är nått på gång!
:-(
Jag gillar när det är fullt upp, men samtidigt hade det varit skönt med en dag helt för mig själv. Med barnen på dagis o mannen på jobb. Att bara få gå runt o mysa hemma med lite pill o fix o kanske en gammal film o halvsova i soffan...?
Hmm, får kanske ta ut en komp-dag sen o bara vara hemma...??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar