runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



torsdag 24 juni 2010

* POSITIVITET

Känner att det varit lite dålig med positiviteten här den senaste tiden...
Så nu ska jag försöka ändra mig, eller mitt tänkande. För man har inte roligare än man gör sig... eller hur? :-D

Idag har varit en härlig dag. Lekplats o strand med T o lilla M (en rolig dag, även om jag höll på att förlora förståndet fleeera gånger!! Tålamodet är knappast på sin topp... men men... vad gör man??)
O sen vidare o träffade C o lilla E för en lite lugnare lek-stund...
Nu när man sitter här... barnen sover... lugnet har sjunkit in... ja, då va det en rätt bra dag. (ska glömma alla utbrott, höjda röster o gråa hårstrån som växt ut!)

Slänger in lite bilder från dagarna som gått.

Muffins med M&M´s... till prinsess-myset i lördags!


Min son som blev helt bebis-fascinerad!!
(hos vänner i Svedala i går)


När man inte har nån trådgård... ja, då gör man så gott man kan!
(barnen gillar det iaf!! O IKEA´s förvaringslådor är bra till mycket!! Haha)


Sonen springer ut...


Mina små gangstrar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar