runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



söndag 13 juni 2010

* PARTY PARTY

Igår va vi på fest...
V firade att hon nu lämnat 20-åren bakom sig.
Tyvärr mådde hon inte helt kry, med bihålsinflammation... Stackare.
Men hoppas att det va en liiten tröst att hennes gäster hade kul!!?
O tack vare svärmor så kunde jag o mannen för en gångs skull festa ihop... Har nog inte hänt sen jag firade att jag lämnade 20-åren...?
Så idag mår man som man förtjänar... Inte bakis (tack till Resorb) men trööött!
Kul att träffa vänner man inte sett på ett tag o pratat med nya människor... tramsa med T o hångla med mannen!!
En massa dansande... en hel del skratt o för många drinkar!

O så säger jag ett litet hej då... Imorgon åker jag iväg med jobbet! 4 dagar ska jag vara borta!
Känns rätt jobbigt faktiskt. Kommer sakna mina små gangstrar!
:-(

O nu ska denna trötter titta på insidan av ögonlocken!
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar