runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



onsdag 3 november 2010

* FLYTER PÅ

Livet bara flyter på just nu...
Börjar känna mig hemma här nu.
Det går rätt bra för barnen på dagis. Så bra som det nu kan gå med lite kännsliga barn...
Ska bara komma in i lite rutiner. Ta mig till o från jobb, hämta barnen.
Få det att rulla på... Komma in i livet på lannet... Med allt det innebär
Gillar rutiner o trygghet, så tycker faktiskt detta är lite små-jobbigt, att inte ha koll på läget lixom.

Hade mamma-gruppen, eller halva egentligen med en massa barn här idag. Huset fullt, men jättetrevligt att träffas.
Har känt mig lite isolerad med allt detta med flytten, både innan o efter... O nu när det bara är jag o barnen hela dagarna.
Fast imorgon ska jag förhoppningsvis få några timmar för mig själv när barnen e på dagis (om jag inte blir dit-ringd dvs!)
Så ska jag sova...? Packa upp lådor o försöka få ordning på klädkammaren...? Eller ta ett långt bad...? Slappa i soffan o titta på TVn...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar