runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



söndag 9 maj 2010

* SPONTANT & POSITIVA BESKED

Idag va vi hembjudna till sambons moster... en moster med småbarn! ;-)
En moster som känns mer som en storasyster till sambon...
Iaf... jättegoda pannkakor som hon gjort laktosfria för pojkarna i vår familj!
Jag åt alldeles för mycket glass (va så länge sen jag åt glass... o ja, sen har jag noll karaktär!!).
Barnen lekte o hade kul o det närmade sig middags-tid, så det blev att vi spontant stannade på middag... gyros hämtades o slabbades i!! :-D

O just det... glömt att skriva om... tycker det va en sådan kul sak. För nån vecka sen fick jag ett sms av samma moster som ovan... jag va bjuden på prinsess-träff... endast prinsessor, ej prinsar eller avkommor... o prinsess-kronan är ett måste... den 19/6. För att följa vår kronprinsessans väg till altaret!
:-D
Att bara komma på en sådan grej!! Haha... ska bli kul!! (prinsesskronan är redan putsad!!)

O till det positiva beskedet... På väg hem så ringer min kompis. De har fått besked på anledningen till deras barnlöshet...
Lite sega simmare helt enkelt. O visst, det är ju mindre kul, men iaf nu VET de... o de bör få IVF-försök i sommar eller senast tidig höst!!
Åhh... Så om allt går bra är hon gravid innan året är slut!!
Såå glad för dem! Äntligen ett steg framåt!!
Håller alla tummar o tår!!

Nu va det söndag o dags att mentalt förebereda sig för att imorgon är det en jobbe-dag!! :-(
Fast jag trivs ju på mitt jobb... o denna veckan är ju kort (halva dagar o röd dag!!)

:-)

O just det... Hipp hipp hurra till min mamma idag!! O till Veronika som fyller 30!!
:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar