runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



lördag 1 maj 2010

* ENSAM ... O BESVIKEN

Jag känner mig ensam... va inte riktigt beredd på att det skulle kännas så här.
Saknar min man!
Har inget emot att vara ensam... när det är "frivilligt" dvs! ;-)

Men det är bara nyttigt. Man tar lätt den andra för givet... när man är 2 som kan hjälpas åt med hushållet o rastning av 2 stycken huliganer.
Men samtidigt har jag inte blivit irriterad över strumpor som ligger i hallen... ;-)

Har nyss sett "Hur du tränar din drake"... såå besviken jag blev... har läst (lyssnat) på böckerna om Hicke Hiskeli Halvulk den 3e... de är ju helt underbara...
http://www.elib.se/library/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9170362602&lib=64
O att det är Robert Gustavssons oändligt förändringliga röst som ger liv till bla Hicke, Kamakaze o BrutaltBystade-Berta (haha) gör det hela tusen gånger bättre!!

Idag står det på schemat iallafall lite spel o pyssel med dottern när lillebror sover o sen iväg o träffa vänner i eftermiddag.

Men vart tog det fina o varma vädret vägen som de lovat??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar