runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



lördag 9 januari 2010

* VIRUS

Ja, då har mannen spenderat nästan ett dygn på att fixa till datorn. Fick ett rejält virus i den så va bara att rensa.
Tyvärr hade jag tömt kameran innan jul för att få plats, o skulle lägga över på den externa... sen... ja, det blev inte gjort! Aaaa!!
Iofs bara för november o december som inte blivit kopierat, men ändå!
Som tur så e jag nästan lika glad för att maila ut mina foto som jag är att fotografera.
Så tack vara att min pappa bor så långt, min mormor har mail, min mamma vill ha en mapp med foto på jobb-datorn o skickar fotona från våra träffar till alla vännerna, så har jag fått ihop nästan alla, eller de bästa iaf! :-D

O har fått ännu en följare! Hej Cisslan!!
(ser fram emot lördag! ;-))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar