runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



tisdag 22 december 2009

* DAN FÖRE DAN, FÖRE DOPPAREDAN!

Ja, då närmar det sig!
Varit hemma o vabbat med sonen idag... trodde jag skulle få en massa gjort, men icke. Jo, jag hann med liite, men inte ens hälften av vad jag trott.
Fick iaf slagit in de sista klapparna, ink dagis-fotona på barnen, till mormor & morfar, gammel-mormor & gammel-morfar, farmor o farfar.

Igår blev det en del bakande, 2 sorters julgodis och pepparkakor!
Idag ska jag baka en tårta... mjuk pepparkaka med philadelphia-frosting (alá Rebeckas morotskaka!)

O så hämtade jag 2 flickor från dagis idag... min egna stora lilla tjej och lilla M.
När det bara gäller nån timme, så e det lättare med fler barn. De underhåller ju varandra! ;-)

Nä, nu ska middagen göras... sen tränas... sen bakas!! :-o
Imorgon blir det nämligen lite jul-firande här hemma. Min sida o sambons sida... Kul, men en del att fixa!

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar