runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



torsdag 18 augusti 2011

* FÖRÄNDRAD SYN

Jag vill byta golv, ha ny soffa, fixa vårt sovrum... Jag vill ha större trådgård, gå ner nått kilo, ha en massa nya kläder, mer i lön samt jobba färre timmar.
Men idag så är jag mer än glad för mitt liv, precis som det är. För jag har 2 friska barn, jag har en man som jag är nyförälskad i. Har ett mysigt hem, roligt jobb, familj o vänner.

Men framför allt så lever mina barn. Till skillnad från A, goa, roliga, snälla A.. hennes dotter lever inte längre. Hon o S fick bara 3 veckor tillsammans med sin lilla dotter. Sååå jävla orättvist, såå jäkla onödigt och så meningslöst. VARFÖR ska sådan behöva hända??
Att vissa små barn bara "slutar andas".
Idag är en ledsen o hjälplös dag. Hur kan man tackla att förlora sitt barn... Sitt efterlängtade barn, som man precis lärt känna?

1 kommentar:

  1. låter najs med förändrad syn! o du o mannen såg rätt gulliga ut i lördags...

    söderfågel

    SvaraRadera