runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



söndag 19 september 2010

* SENASTE

Den senaste tiden har jag packat här hemma en hel del.
Men det e ju svårt. Vi får nycklarna redan i slutet av denna månaden, o då vill jag börja flytta dit grejer. Men vi ska inte bo där förrens slutet av oktober.
Utan först måla o fixa till lite... Så det jag packar är endast de grejer vi inte använder, just nu.
Men det mesta att fixa är uppe på vinden. Men där börjar jag inte röra förrens vi fått nycklarna, så det blir att åka dit direkt med lite garderober (har 2 mammut-garderober till barnen tex) o några extra bord o annat. Men mycket ska nog till tippen!
:-o
Men jag e otålig. Vill fixa allt NU!! Packa, städa, slänga, måla o flytta! :-D
O när jag flyttat de andra gångerna så har det inte varit så här kul att packa. Men det kanske är för att jag velat detta sååå länge! O att packa innebär faktiskt att vi kommer ett steg närmre ett nytt hem... en ny start. En trädgård, fler rum...
Så jag tycker det e så kul att packa. Att de kartong-berget växa!! :-D

Nä, nog om min packnings-analys!
Snart ska jag iväg o köpa bullar o hem för lek o fika hos Veronika... Senare ska jag baka scones o hel familjen ska ut till tillfälligt handikappade Anne för ännu en fika o ännu mer lek! ;-)

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar