runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



onsdag 2 februari 2011

* HIPP HIPP VATTENKOPP!!

Ja, då va det min dag idag... Hade bakat en god kaka som jag skulle bjuda på på jobb. Men dagis ringde... Sonen har vattenkoppor. O jag hade inte sett det.
Båda mina barn är rätt torra i hyn, så att de kliar sig lite är inget ovanligt, på med lite lotion eller salva bara...
Kakan på jobb åkte in i frysen, o nu sitter jag här med en prickig son o får väl göra nått nyttigt som att städa...?

Men kanske ska baka nått så vi kan ha ett litet familjekalas här ikväll?

:-)

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att han fått vattkoppor. Men Dottern får väl fortfarande vara på dagis?

    Hoppas han får det lika lindrigt som Busan fick, med ca 40 koppor totalt och få som kliade.

    Och stort grattis på födelsedagen!!

    SvaraRadera
  2. Ja, hon får gå på dagis som tur e!!

    Han har fått en del koppor i knävecken o på benen som kliar, men det är ändå ok... Han e trött o hängig. Får bli Vab iaf ännu en dag!
    :-(
    Hur står det till i er sjukstuga??

    SvaraRadera