runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



fredag 2 april 2010

* JAAAAA!

Då har vi äntligen fått vara barnfria!! Så välbehövligt!! (heter det sååå??)

Vi va iväg igår för lite shopping (mannen har börjat gilla shopping på äldre dar´:-D)... bara att få strosa runt o kolla i lugn o ro... fika o små-prata!
Så härligt!
O det blev en del handlat...
Jag fick inhandlat nya dojjor!! Älskar nya gympaskor inför våren!!


390 kr (rea) på InterSport...

O sen fick jag även fyndat en baddräkt... Har inte haft baddräkt sen jag va liten! Men detta är en med öppen rygg. Bara tyg fram. Ser ut som en bikini bakifrån... Perfekt för att dölja det randiga dallret mitt fram!

99 kr på Stadium...

O vi hittade även en spegel till vårt sovrum! 86x146.

399 kr från Jysk...

Jag köpte även 3 par trosor, nya öronproppar o plåster (förebygga skoskav?!) o mannen handlade (gräs-)fotbollsskor o en tröja.

Hade en lugn o skön dag o vi avslutade den perfekt med middag ute (mmm, grillat!) på restaurang.

Så nu är batterierna (o tålamodet!) laddat!!

:-)

2 kommentarer:

  1. Låter som ni hade en underbar dag tillsammans! Man uppskattar sån tid!

    SvaraRadera
  2. Ja, det behövdes verkligen efter en sån vinter!! :-(

    SvaraRadera